Di sinilah aku coretkan kisah dan pengalaman
perjalanan sebuah kehidupan

:: AWIEN YAWARIS ::

LOGin

Wednesday, April 10, 2013

Muncul setelah lama menyepi....



Assalamualaikum...

Macam x percaya jer terbukak hati nk berblog semula. Kenapa nk berblog semula?? entah la..xder alasan...nape ditinggalkan seketika pun (bkn seketika dh...bertahun2)..x jumpa alasan..lantak la...apa pun alasan..hati terdetik nk berblog semula. Konon2 nk wat come back la...hehehe...mcm artis lak kan...

Bila dijenguk blog yg dh berkurun zaman tinggal ni...rasanyer dh jd hutan simpan..adoiii..takpelah pelan2 nnt aku kemaskan blog ni okey..harap2 kali ni idak ler jadi hangat2 taik ayam. Semperna kemunculan semula ni..nama blog pun aku tukar baru..yg lama mcm x berapa nk sesuai dh ngan aku...tgh2 kepala dok ligat cari nama baru,,,terluncur dr mulut aku...'Seindah Warna Pelangi'...then terus tukar...ok la tu kan...

Nape aku pilih nama tu...eeemm...bila aku tgh pelangi...Subhanallah....cantik sgt...pelbagai warna...bila digabungkan..kelihatan sangat sempurna...Dalam hati aku mengharapkan perjalanan hidup aku juga begitu...diwarnai dgn warna-warna kehidupan yg menjadikan hidup ini lebih bermakna...


ok..got to go...dh masuk Asar...jom kita solat dulu...jumpa lagi yea...


No comments:

Post a Comment

Catatkan apa yang anda fikir..