Di sinilah aku coretkan kisah dan pengalaman
perjalanan sebuah kehidupan

:: AWIEN YAWARIS ::

LOGin

Monday, April 11, 2011

Re-Unite SMABian @ Janda Baik, Pahang

~ 09.04.2011|||| Pagi lagi dah bangun bersiap untuk ke Janda Baik, Pahang. Progam One Day Trip ini dirancang lebih sebulan yang lalu. Lokasi asal adalah di Port Dickson..namun atas sebab-sebab tertentu, lokasinya terpaksa ditukar di saat-saat akhir. Berserabut jugak lah kepala semua urusetia untuk mencari dan membuat perangcangan dalam masa yg sangat suntuk..kira-kira kurang dari 2 hari yang tinggal..Namun dengan kerjasama (bak kata wonderpet...apa yg penting ..kerjasamaaaa) dan komitmen yang tinggi dari semua pihak akhirnya program ini dapat dijalankan dengan meriah walaupun ramai yg tidak dapat turut serta. Mungkin di lain kesempatan, kita akan bertemu.

Sukar untuk digambarkan kegembiraan bila dapat bertemu dan beramah mesra dengan teman-teman sekolah. Ada di kalangan teman-teman yg hampir 20 tahun tidak berjumpa...(cuba bayangkan seronok nyer). Berbual, berbicara tentang kisah-kisah zaman persekolahan hinggalah ke kehidupan sekarang, membuatkan setiap dari kami tak kering gusi. Bermacam-macam cerita dikongsi bersama. Dan yang bertambah meriah lg dihiasi dengan gelagat anak-anak kami. Memang seronok...

Ini antara kenangan yang sempat dirakamkan...

yang sempat hadir...

tiga sahabat...

sebaik tiba di Hawa Resort, Jand Baik...

Program berakhir pada 5 petang hari yang sama. Tapi ada jugak teman-teman yang mengambil keputusan untuk bermalam di situ. Mungkin tidak puas untuk bersembang dan menikmati keindahan alam di Hawa Resort, Janda Baik termasuklah aku sendiri.

Sebelum kami meninggalkan resort itu, sempatlah jugak berendam dalam jeram yang sangat jernih dan sejuk airnya.

Pada teman-teman SMABian...semoga kita bertemu lagi....next location....dimana ek????

***************************************
"Happiness is time spent with a friend and looking foward to sharing time with them again."











No comments:

Post a Comment

Catatkan apa yang anda fikir..