Di sinilah aku coretkan kisah dan pengalaman
perjalanan sebuah kehidupan

:: AWIEN YAWARIS ::

LOGin

Friday, April 1, 2011

Selamat Kembali....


Fuhhh!!!! terlalu lama tak menjenguk blog ini...tiada entri baru sejak dari August 2010. Lama nyer la kan...Dah naik berlumut dah blog ni...Sebab apa ek? Adakah sebab terlalu sibuk, tiada masa..atau tak punya idea yang nak di kongsi bersama??? Itu semua bukanlah alasan....rasanya 'rasa malas' itu yang melebihi dari yang lain.

Tapi hari ini...'rasa malas' cuba dikikis. Makanyer..terbitlah entri ini. Harap-harap entri di hari pertama bulan April 2011 ini akan disusuli dengan entri-entri yang lain. Welcome back!!.

Selamat kembali menulis apa yang terlintas di kepala. Berkongsi serba sedikit kisah hidup dan apa-apa saja yang mungkin boleh di manfaatkan bersama. Selamat kembali mewarnai hidup yang mendatang dengan lebih bermakna dan membahagiakan.

Setelah beberapa ketika hidup diliputi dengan rasa pahit dan suram, sedikit cahaya gembira muncul yang mampu menceriakan diri. Pastinya aku amat bersyukur diketika ini. Moga cahaya itu akan terus menerangi kehidupan aku dan juga orang-orang disekeliling. Selamat Kembali Keceriaan......

************************************************************************************************

Teringat aku kata-kata bijak pandai.."Nikmat itu datang sekali sekala...tetapi syukur perlu setiap masa...."








No comments:

Post a Comment

Catatkan apa yang anda fikir..